Közútra szabadított versenyautó az új BMW M2
Friss információk és fotók a BMW komoly vezetési élménnyel kecsegtető újdonságáról.
Friss információk és fotók a BMW komoly vezetési élménnyel kecsegtető újdonságáról.
Az M2 után érkező sportos bajor modellek hajtásában már minden esetben lesz valamilyen elektromos technika.
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
Ezúttal hatványozottan igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.
A 2-es széria legsportosabb modelljének álcázófóliás prototípusait már javában tesztelik a Nürburgringen.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
Ez a remek állapotú BMW 2002 egyenesen a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élménnyel kecsegtető modellje most minden korábbinál erősebb lett.
A komoly vezetési élményre a hatalmas teljesítmény és az alacsony tömeg jelenthet garanciát.
A BMW sportmodell "CS" vagyis a "Club Sport" kiadása valóban a csúcsot jelenti.
A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.
A BMW egyik legizgalmasabb autóját is utolérte a piaci nyomás, ami a szigorú emissziós értékek miatt alakult ki.
A szupersportos kompakt élményautóért több pénzt kérnek el, mint az eggyel nagyobb M4-esért.
Jól megmutatkozik, hogy mit ér az összkerékhajtás kisebb motorral, de az is, miért lehet szeretni a hathengeres motor karakterét hátsókerék-hajtással.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.